הובלות דירה זה לא מה שחשבתם!

מה ההבדל מאשר הובלות קטנות? איך כלל מתחילים לבצע מעבר דירה?

את מי כדאי להזמין? מהם הטיפים שיעזרו לכם לחצות את זה בשלום!!

כאן נעניק לכם מספר טיפים, רעיונות מגוונים כדי שתוכלו ממש להבין מה מצריך הובלות דירה ממכם ומה החובה לדעת לפני ההובלה ואחריה.

 

הובלות דירה – אז בואו נתחיל!!

קודם כל יש לבחור נכון את החברה או המוביל שיבצעו את העבודה כהלכה.

אז איך בוחרים חברת הובלות שתתאים ליום ההובלה שלכם?

קודם כל כמו בכל שירות יש לדעת שצריך לבצע בראש ובראשונה סקר שוק נרחב ככל שניתן, ולא להסתפק בשיחת טלפון אחת למוביל ולהתקדם לקראת סגירה.

יש לקבל הצעת מחיר מסודרת במייל בוואץ אפ או בכל דרך אחרת, רק לא בעל פה.

המלצות מחברים ומכרים, נסו לשאול אם הקרובים אליכם מכירים מוביל כזה או אחר, התחילו לשאול חברים מכרים, אך עדיין קבלו הצעות מחיר של אחרים אל תוותרו על השלב הנ"ל.

לחץ אישי בזמן הובלות דירה הוא ידוע ואכן גורם לתחושה לא נעימה, הרי בכל זאת לוקחים לכם את כל הבית.

אז איך ממש מפחיתים לחץ במיוחד לאלו שלא עוברים דירה כל שנה הקושי הנפשי והאתגרים הנפשיים לא פשוטים כלל, אך מי שנושא ברוב הנטל הם דווקא הילדים.

אז בחירה נכונה של חברת הובלות ללא עניינים סביב אמינות ומחיר יקלו עליכם את המעבר דירה העתידי.

הרי ידוע כבר בכל תחום שאם בוחרים בעל מקצוע נכון ומנוסה העבודה תזרום מהר יותר וללא עיכובים.

לכן זו לא עוד סוג של הובלות קטנות שאנו מזמינים מוביל הוא מגיע ולוקח לנו את כל התכולה ברגע ומספק לנו אותה ביעד החדש ללא תיאומים עם בעלי מקצוע שונים.

אין לכם את הלוקסוס הזה של הובלות קטנות בעת הובלות דירה.

 

מה עוד יכול להקל עליכם ביום המעבר?

שכירת חברת הובלות עם שירותים משלימים, כמו אריזת דירה קומפלט עם סידור דירה מלא עד הפריט הכי קטן כמו משחת שיניים, כן כן יש שירותים כאלה והם לא ממש יקרים.

חשבו על כך שניתן היום להזמין שירותים ממש משלימים עם סידור דירה והכנת הבית עד הבורג האחרון ובמחיר שהוא בכ40% יקר יותר מאשר הובלת דירה לבד.

ככה כל המובילים באים מסדרים הכל בארונות והיום של ההובלה הוא גם היום שהבית מוכן למגורים.

סידור דירה הוא נוח מאד וניתן גם להזמין ניקיון באותו יום במידה ומתאמים את הובלת הדירה לשעות הבוקר.

אם יש לכם עוד תיאומים כמו מקרר חדש ועוד מוצרים שצריכים להגיע, אז הזמינו הובלות קטנות עם חברה שהיא תתאם הכל עם המובילים שלה ואו עם החנות /אתר שצריך לספק לכם את הפריט.

 

האם להזמין קרטונים מחברה ומתי כדאי להתחיל לארוז?

ארזו את הבית בקרטונים לפני הגעת המובילים, ארזו את התכולה שקיימת בחדרים השונים, השיטה הזו של לסמן כל ארגז לאן הוא משויך יעזור לכם בפריקת תוכנם של הקרטונים אחר כך בהגיעכם לביתכם החדש, הרי יש לכם כ 50 קרטונים איך תדעו מה נמצא בכל קרטון.

הטעינו את כל מכשירי הסלולריים שלכם ואפילו קחו בטרייה נוספת לגיבוי, כך לא תצטרכו לדאוג לעניין זמינות, השאירו לעצמכם גם קצת כסף מזומן ואת הרכוש היקר כמו תכשיטים קחו עמכם על גופכם או ברכב.

כלל ברזל ניתן לעבור מעבר דירה בקלות אם קוראים את הטיפים הללו, אם ואפשר לסיים בכל בתוך פרק זמן קצר מאד ולעבור דירה באותו יום לכן עם צריך עזרה אנא קחו אותה בשתי ידיים כמו עוד איש צוות שיהיה מסור למרותכם.

 

פסקת סיום עבור הובלות דירה:

הובלת דירה ומעברי דירה הם אינם אמורים להיות יותר ממה שהם זו רק התחלה חדשה במקום חדש, תהליך פשוט מאד שרובנו עוברים אותו במהלך החיים.

לכן אם מבצעים היערכות מסודרת ומתואמת עם אנשים אמינים ניתן יהיה להפוך מעבר דירה לתהליך שקט מאד.

מאידך חוסר התארגנות ודחיית המשימות השונות לפני ואחרי ההובלה תהפוך את מעבר הדירה שלכם לסיוט מתמשך ומחלוקות עם מובילים ביום הלחוץ גם ככה.

יש חשיבות לתכנון מוקדם היערכות עם חברה אמינה ולאו דווקא הכי זולה תכנון מראש נותן שקט בראש.

בחרו חברת הובלות שבאמתחתה שירותים נוספים ברגע ולא ממקור חיצוני לדוגמא:

אחסון תכולת דירה, הדברה, אריזת דירה, ניקיון, סידור דירה, ועוד.

על מה אסור לוותר הרי כבר שילמתם אז בבקשה חתמו עם החברה על חוזה מסודר, ככה תבטיחו לעצמכם ולהם את השירות הכי מקצועי וללא מחלוקות וויכוחים ביום ההובלה.

בחוזה הובלה כדאי שהוא יהיה מפורט ככל שאפשר, הרי ללא אותיות קטנות, ולהוסיף את כל החריגים בנוסף לתוך ההסכם כמו שירותי מנוף כמה יעלו במידת הצורך ועוד סעיפים.

אנו מאחלים לכם הובלה נעימה ביותר ושיום זה יעבור בשלום.

הכתבה היא בעזר ושיתוף מובינג סנטר.

מוסך

טיפול לרכב מיצובישי ירושלים – אילו טיפולים נדרשים לרכב ומתי נהוג לבצע אותם

כל מי שרוכש רכב, מכל סוג שהוא, בפרט רכבי מיצובישי, צריך לדעת שעליו לקחת את הרכב שלו לטיפולים במוסך, על מנת שהוא יוכל להשתמש בו בצורה סדירה. חלק מהטיפולים הם קבועים, תקופתיים, ואחרים נדרשים על פי מצבו של הרכב, בין אם זה בעקבות תקלה, תאונה, חבלה או כל מקרה אחר.

ביטוח רכב

איך נקבעת העלות של ביטוח רכב?

גם אם לפעמים נדמה כך, גובה הפרמיה שגובה מכם חברת הביטוח על ביטוח הרכב אינו נקבע באופן אקראי. עלות הביטוח מחושבת על סמך מגוון גורמים, שעוזרים למבטחים להעריך את רמת הסיכון הכרוכה בלבטח אתכם ואת הרכב שלכם.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחזור החיים של מכונית זבל: מגרירה ועד גרוטאות

כשמכונית מגיעה לסוף חייה, היא הופכת לרכב זבל. זה יכול לקרות מכמה סיבות, כולל תאונות, בלאי או פשוט זקנה. ברגע שמכונית נחשבת למכונית זבל, היא כבר לא כשירה לכביש, והבעלים חייב להחליט מה לעשות איתה.

משלוח מהיר בארץ

משלוחי אקספרס הם שירות המעביר חבילות עד דלת הבית תוך שעות. משלוחי אקספרס הם שירות המעביר חבילות עד דלת הבית תוך שעות. הם מתרחבים והפכו