מה חשוב לוודא לקראת הובלת תכולת משרד?

אנחנו חיים בעידן דינמי מאוד. בכל תחום מתרחשים שינויים רבים ובין השאר ניתן לראות משרדים שונים שעוברים ממקום למקום – כדי להיות נגישים יותר ללקוחות, כדי לצמצם עלויות או מכל סיבה אחרת. לקראת הובלת המשרד חשוב להקפיד על מספר דגשים, ובפרט אלה שמפורטים בכתבה זו.

 

מה כולל השירות?

במסגרת הובלת משרד ייתכן צורך בפעולות נוספות שבדרך כלל לא נחוצות כשמדובר על הובלת דירה. בפרט כדאי לשקול את הפקדת מלאכת האריזה בידיים מקצועיות של מובילים מנוסים. התועלת של פעולה זו כפולה: ראשית, חיסכון משמעותי בזמן עבודה, שכן מן הסתם העובדים במשרד לא מיומנים באריזות כמו המובילים, וכדאי לאפשר להם לבצע את העבודה שלהם ולא פעולות אחרות. שנית, בדרך זו מובטחת אריזה מקצועית ובפרט אם בוחרים חברה ותיקה ואמינה כמו הובלות מיכאל ובוריס. כשיש במשרד ציוד יקר ערך, כדאי במיוחד שהאריזה לא תתבצע ע"י העובדים אלא ע"י אנשי מקצוע.

כמו כן ייתכן צורך בפירוקים והרכבות של פריטים שונים ובמיוחד רהיטים משרדיים גדולים. חשוב לוודא כי התמחור של השירות כולל גם את הפעולות האלה.

 

ביטוח

עוד דגש חשוב לקראת כל הובלת משרד הוא ביטוח. רק ביטוח מקיף של התכולה המועברת ע"י המובילים, ביחס לכל נזק שהוא, מונע הפתעות לא נעימות ויקרות מאוד. בהקשר זה חשוב לזכור שגם מובילים מנוסים וזהירים לא יכולים למנוע לחלוטין תאונות – בעיקר עקב נסיבות שאינן בשליטתם – ולכן פוליסה מתאימה חיונית לראש שקט באמת לאורך כל ההובלה.

 

לוח זמנים מפורט ומסודר

על-מנת לצמצם את השבתת הפעילות במשרד למינימום ההכרחי, נדרשת כמובן הובלת משרד במהירות. בהתאם כדאי לוודא שנציגי חברת ההובלות מספקים במסגרת הצעת המחיר גם התחייבות ללו"ז מפורט ומסודר – כך שתוכלו לתכנן את החזרה לשגרת הפעילות הרגילה ולדעת בוודאות שאפשר יהיה לממש את התוכניות.

 

שימוש במנוף

כשהמשרד ממוקם בקומה גבוהה או כשיש נגישות מוגבלת אליו, ייתכן צורך בהזמנת מנוף. גם כשיש במשרד ציוד גדול מאוד או כבד מאוד הפתרון הוא מנוף. במקרים אלה חשוב לוודא שנציג חברת ההובלות מגיע למיקום הנוכחי של המשרד (או למיקום העתידי, אם הצורך במנוף הוא בנקודה זו). רק כך יכולים אנשי חברת ההובלות להתרשם אם אכן יש צורך במנוף, וחשוב מכך, לתכנן את ההובלה כך שתהיה יעילה במיוחד – למשל המיקום של המנוף, המיקום של המשאית, סדר הפעולות ועוד.

 

משרד גדול – משאית גדולה

כשמדובר על משרד גדול עם תכולה רבה חשוב לוודא גם שהמשאית של חברת ההובלות גדולה מספיק כדי להכיל את כל הפריטים והציוד. בהתאם חשוב לספק לנציגי חברת ההובלות את כל המידע הנחוץ להם, כולל כל התכולה לפרטי פרטים. מידע חסר עלול להוביל לאי נעימות ביום המעבר ולעיכובים לא הכרחיים – וחבל.

מוסך

טיפול לרכב מיצובישי ירושלים – אילו טיפולים נדרשים לרכב ומתי נהוג לבצע אותם

כל מי שרוכש רכב, מכל סוג שהוא, בפרט רכבי מיצובישי, צריך לדעת שעליו לקחת את הרכב שלו לטיפולים במוסך, על מנת שהוא יוכל להשתמש בו בצורה סדירה. חלק מהטיפולים הם קבועים, תקופתיים, ואחרים נדרשים על פי מצבו של הרכב, בין אם זה בעקבות תקלה, תאונה, חבלה או כל מקרה אחר.

ביטוח רכב

איך נקבעת העלות של ביטוח רכב?

גם אם לפעמים נדמה כך, גובה הפרמיה שגובה מכם חברת הביטוח על ביטוח הרכב אינו נקבע באופן אקראי. עלות הביטוח מחושבת על סמך מגוון גורמים, שעוזרים למבטחים להעריך את רמת הסיכון הכרוכה בלבטח אתכם ואת הרכב שלכם.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחזור החיים של מכונית זבל: מגרירה ועד גרוטאות

כשמכונית מגיעה לסוף חייה, היא הופכת לרכב זבל. זה יכול לקרות מכמה סיבות, כולל תאונות, בלאי או פשוט זקנה. ברגע שמכונית נחשבת למכונית זבל, היא כבר לא כשירה לכביש, והבעלים חייב להחליט מה לעשות איתה.

משלוח מהיר בארץ

משלוחי אקספרס הם שירות המעביר חבילות עד דלת הבית תוך שעות. משלוחי אקספרס הם שירות המעביר חבילות עד דלת הבית תוך שעות. הם מתרחבים והפכו