עכשיו דואגים באמת לרכב – פחחות רכב תלפיות

כמעט כל משפחה בישראל מחזיקה רכב אחד או שניים. למרות בעיות רבות שיש לתשתיות והכבישים במדינת ישראל, לצד פקקי התנועה הכבירים מדי יום כל שעות היום במיוחד באזור המרכז, אנחנו לא מוכנים לוותר על הפריווילגיה של רכב. אין ספק שהוא עושה את החיים שלנו נוחים וקלים יותר, אך יחד עם זאת חשוב לא לשכוח את ההוצאות הרבות הכרוכות בעניין זה. רכב בישראל זה עסק יקר למדי, טיפול ותיקון של פחחות רכב זה משהו שכנראה תצטרכו לעשות אחת לכמה זמן.

פחחות רכב תלפיות זה המקום לעשות בו את טיפולי ותיקוני הרכב כמו שצריך. פחחות זה כל מה שנוגע לפח של הרכב, עניינים כמו שריטות, פגם בשלד, החלפת חלקי חילוף וכמובן צביעה חיצונית לרכב.

 

צביעה לרכב – עד כמה זה באמת יקר

עם הזמן הצבע של הרכב שלנו נפגם ודוהה. השמש החזקה של ישראל עושה את אותותיה על הרכבים שלנו, והצבע מאבד מגווניו מהר מאוד. לפעמים הרכב שלנו משתפשף ונחשק בגלל דברים קלים במהלך הנסיעה או החנייה, וכל מה שדרוש זה לבצע צביעה של הרכב, ולא יותר.

מחיר צביעה לרכב ותיקונים שונים של צבע יכולים להשתנות בין רכב לרכב וכמובן גם בסוג ואיכות הצבע. בדרך כלל עושים הבחנה בין שני אלמנטים.

הסוג והגודל של הרכב – כמובן, ככל שהרכב גדול יותר כך גם כמות הצבע בו תצבעו, ועל פי כמות הצבע יהיה גם גודל המחיר. אין ספק, מכונית קטנה תזלול פחות צבע מאשר מכונית משפחתית גדולה של שבעה מקומות. זה יכול להגיע אפילו ל20% יותר. בהערכה גסה, צביעה של רכב קטן יחסית יעלה לכם בסביבות 5000 ₪, ורכב גדול יעלה לכם אלף או אלפיים שקלים יותר.

גם סוג הצבע שאתם משקיעים על הרכב משפיע על גובה המחיר. יש צבעים שנחשבים יוקרתיים ואיכותיים יותר, כאלו שישמרו על המראה הטבעי של הרכב בצורה טובה לאורך זמן, והם יעלו לכם יותר מהצבעים הסטנדרטיים. תוכלו כמובן להוסיף צבעים מיוחדים שייקרו את החבילה בעוד כמה מאות שקלים יותר.

 

טיפול בשריטות ועד פגם בפח ובשל

פגם ברכב עלול להיות שטחי ובהתאם לכך המחיר על התיקון יהיה קטן יותר, לעומת פגם בשלד שיגבה מכם מחיר גבוה יותר.

המחירים עבור תיקוני פח יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים ועד כמה אלפי שקלים. הסיבה היא בדרך כלל עוצמת הפגיעה ברכב. אינה דומה שריטה קלה על הפח לעומת פגם בשלד הנובע מפגיעה עוצמתית של רכב, חומה או עץ בהם נתקלתם. שריטה קלה אפשר לטייח עם קצת צבע באופן שלא יבלוט כלל, ולפעמים נדרשת עבודה רבה יותר. בפגמים קלים אפשר פשוט לקלף את הצבע באזור המתוחם, למלא בחומר מסוים באמצעות שפכטל מיוחד לרכבים, ואז צובעים מחדש עד שעה או שעתיים אחרי כן.

 

תיקון פח – דורש עבודה מקצועית ורצינית

לעומת שריטות ופגמים קלים, שעבורם מספיק טיפול קוסמטי של כמה מאות שקלים בודדים, תיקון פגיעה ממשית בפח הרכב יכול להיות יקר ומורכב יותר, שלא לומר ארוך יותר מבחינת זמן ביצוע. התיקון כולל בין היתר קילוף צבע, יישור הפח על ידי כלים ומכשירים מיוחדים בבעלות המוסך, ואחזור החלקים הפגועים למצב הטבעי. גם פגיעה בפח ולא עמוק אל תוך השלד של המכונית יכול לקחת שעות אם לא ימית, ובהתאם לכך גם המחיר יטפס.

אם אתם צריכים תיקון וטיפול לרכב שלכם, המקום שאתם צריכים זה פחחות רכב תלפיות. זהו המקום הבלעדי עבור הרכב שלכם.

מוסך

טיפול לרכב מיצובישי ירושלים – אילו טיפולים נדרשים לרכב ומתי נהוג לבצע אותם

כל מי שרוכש רכב, מכל סוג שהוא, בפרט רכבי מיצובישי, צריך לדעת שעליו לקחת את הרכב שלו לטיפולים במוסך, על מנת שהוא יוכל להשתמש בו בצורה סדירה. חלק מהטיפולים הם קבועים, תקופתיים, ואחרים נדרשים על פי מצבו של הרכב, בין אם זה בעקבות תקלה, תאונה, חבלה או כל מקרה אחר.

ביטוח רכב

איך נקבעת העלות של ביטוח רכב?

גם אם לפעמים נדמה כך, גובה הפרמיה שגובה מכם חברת הביטוח על ביטוח הרכב אינו נקבע באופן אקראי. עלות הביטוח מחושבת על סמך מגוון גורמים, שעוזרים למבטחים להעריך את רמת הסיכון הכרוכה בלבטח אתכם ואת הרכב שלכם.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחזור החיים של מכונית זבל: מגרירה ועד גרוטאות

כשמכונית מגיעה לסוף חייה, היא הופכת לרכב זבל. זה יכול לקרות מכמה סיבות, כולל תאונות, בלאי או פשוט זקנה. ברגע שמכונית נחשבת למכונית זבל, היא כבר לא כשירה לכביש, והבעלים חייב להחליט מה לעשות איתה.

משלוח מהיר בארץ

משלוחי אקספרס הם שירות המעביר חבילות עד דלת הבית תוך שעות. משלוחי אקספרס הם שירות המעביר חבילות עד דלת הבית תוך שעות. הם מתרחבים והפכו