פינוי ומכירת תכולת הדירה

סעיף זה עוסק במכירת תכולת דירה. הוא אומר לך איך לדעת אם הגיע הזמן למכור את תכולת הדירה שלך ומה יכול לקרות אם לא תמכור אותה. הדבר הראשון שצריך לעשות לפני שמתחילים למכור את החפצים שלך הוא להחליט אם הגיע הזמן להמשיך הלאה. אם אתה עדיין מאוהב ברעיון לחיות במקום הזה, אז אולי לא הגיע הזמן שתעזוב עדיין. אבל אם יש כמה בעיות עיקריות בבית שלך, כמו צנרת דולפת או עבודת צבע גרועה, אז אולי הגיע הזמן לשינוי. השלב הבא הוא להחליט איזה סוג של פריטים ייצאו לשוק ואילו יישארו מאחור – הכל תלוי בהעדפה אישית, אבל וודאו ששום דבר חשוב לא יישאר מאחור! אם אתה מוכן לשינוי והחלטת שעכשיו זה הזמן הנכון עבורך, אז יש כמה דברים שצריכים לקרות לפני כל דבר.

מכירת תכולת דירה

מכירת תכולת דירה היא תהליך בו נמכרת תכולת הדירה במידה ואתם לא יודעים וצריכים עזרה, מוזמנים להכירת את חברת המרכז לפינוי דירה שתעזור לכם לפנות את הדירה וגם למכור אותה. זה כולל רהיטים, מכשירי חשמל ופריטים אחרים. התהליך מפוקח בדרך כלל על ידי מכרז או איש מקצוע אחר שמנהל את תהליך הגשת ההצעות. כשזה מגיע למכירת תכולת הדירה שלך, עומדות בפניך שתי אפשרויות: או שתמכור אותה במכירה פומבית או שאתה מוכר אותה בעצמך. מכירה פומבית של הפריטים שלך מבטיחה שתקבל עבורם מחיר גבוה יותר מאשר אם היית מוכר אותם בעצמך. הסיבה לכך היא שמנהל מכירות פומביות ידאג לפרסם ולשיווק עבורכם את המוצרים שלכם. עם זאת, אם הפריטים אינם במצב טוב, אולי עדיף לך פשוט למכור אותם בעצמך כדי שהם לא יסתיימו במחירים נמוכים ממה שהם אמורים להיות שווים. מדובר במכירת רכוש של נפטר. המנוח היה בעל דירה ותכולתה. הפריטים נמכרים במכירה פומבית לכל ההצעה הגבוהה ביותר.

פינוי הוא התהליך המשפטי שבאמצעותו בעל דירה יכול להוציא שוכר מנכס להשכרה. פינוי מבוצע בדרך כלל משלוש סיבות.

1) שכר דירה לא שולם: ייתכן ששוכר לא שילם את שכר הדירה או שהפר חלק אחר של הסכם השכירות, כגון להחזיק חיות מחמד או אורחים לא מורשים.

2) הפרת חוזה: ייתכן ששוכר אינו מקיים את תום הסכם השכירות, כגון אי עמידה בקצב חלקו בעבודות הבית או בעבודות החצר.

3) גינוי בניין: אם בניין נידון ואינו בטוח יותר למגורים, זה יהיה פינוי.

על מנת שפינוי יהיה חוקי, הוא חייב להיעשות על פי חוק המדינה ולכלול הודעת סיום והזדמנות לריפוי אם רלוונטי. פינוי הוא הליך משפטי שיכול להביא להפסקת זכותו של אדם לתפוס את הנכס, או להיות במקום. פינוי משמש לעתים קרובות כמוצא אחרון לאחר מיצוי כל שאר הסעדים.

ישנם שלושה סוגי פינוי:

  • פינוי על סף הוא צו שניתן על ידי שופט לפינוי מי שאינו עומד בהסכם השכירות שלו.
  • פינוי בכוח (נקרא גם פינוי על סף) הוא צו שניתן על ידי שופט לפינוי מי שלא שילם שכר דירה או שהפר הוראה אחרת בהסכם השכירות, כגון התגוררות דיירים בלתי מורשים בנכס.
  • פינוי לא בכוח (או אי סיכום) מתרחש כאשר אין צו בית משפט ואף אחד לא הורחק בכוח מהנכס.

אם שוכר לא שילם את שכר הדירה במשך יותר מ-3 חודשים, המשכיר יכול להגיש בקשה לפינוי.המשכיר אינו זקוק לצו בית משפט כדי לפנות את השוכר. עם זאת, יש צורך בצו בית המשפט אם הדייר מסרב לעזוב לאחר שנמסרה לו הודעת פינוי.

מוסך

טיפול לרכב מיצובישי ירושלים – אילו טיפולים נדרשים לרכב ומתי נהוג לבצע אותם

כל מי שרוכש רכב, מכל סוג שהוא, בפרט רכבי מיצובישי, צריך לדעת שעליו לקחת את הרכב שלו לטיפולים במוסך, על מנת שהוא יוכל להשתמש בו בצורה סדירה. חלק מהטיפולים הם קבועים, תקופתיים, ואחרים נדרשים על פי מצבו של הרכב, בין אם זה בעקבות תקלה, תאונה, חבלה או כל מקרה אחר.

ביטוח רכב

איך נקבעת העלות של ביטוח רכב?

גם אם לפעמים נדמה כך, גובה הפרמיה שגובה מכם חברת הביטוח על ביטוח הרכב אינו נקבע באופן אקראי. עלות הביטוח מחושבת על סמך מגוון גורמים, שעוזרים למבטחים להעריך את רמת הסיכון הכרוכה בלבטח אתכם ואת הרכב שלכם.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחזור החיים של מכונית זבל: מגרירה ועד גרוטאות

כשמכונית מגיעה לסוף חייה, היא הופכת לרכב זבל. זה יכול לקרות מכמה סיבות, כולל תאונות, בלאי או פשוט זקנה. ברגע שמכונית נחשבת למכונית זבל, היא כבר לא כשירה לכביש, והבעלים חייב להחליט מה לעשות איתה.

משלוח מהיר בארץ

משלוחי אקספרס הם שירות המעביר חבילות עד דלת הבית תוך שעות. משלוחי אקספרס הם שירות המעביר חבילות עד דלת הבית תוך שעות. הם מתרחבים והפכו